DIY Mécsesek Mindenszentekre

2014/10/28. - írta: cicapamacs

Én a magam részéről nem rajongok a Halloween- ért, sokkal inkább vagyok a csendes megemlékezés híve ilyentájt. Viszont ettől még vihetünk egy kis kreativitást, meghittséget, mondjuk így személyességet a temetőkbe, legyen az egy kert vagy templom. Én most így tettem és szeretteink emléke előtt házi készítésű mécsesekkel próbáltam tisztelegni.


Amire szükség volt:
- kimosott aprócska befőttes üvegek (nálam tormás és erőspistás)
- arany üvegfesték kontúr
- minta (ehhez ihletet én innen szereztem)
- teamécsesek

Elkészítés:
Én egy kockás papírcsíkot ragasztottam szamárvezetőnek az üvegek aljára cellux segítségével, hogy szépen körbe tudjam futtatni a mintát és nagyjából egyforma méretűek legyenek végeredményben ;)

Még van idő elkészíteni néhényat a hétvégéig!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunsuti.blog.hu/api/trackback/id/tr216842817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása