Pillangós torta

2014/07/14. - írta: cicapamacs

Anyósom születésnapjára is elkészítettem az epres joghurtos tortát, de nem béka mintával, hanem pillangós dekorral, mert marcipánom maradt még bőséggel a békából ;) Bár eredetileg virágokat akartam formázni, mivel nagyon szereti őket, de nem úgy sikerültek, ahogy szerettem volna, úgyhogy igénybe vettem a kiszúróformáim segítségét, meg egy kis csokis/fehércsokis dekortollat is használtam hozzá, aztán ez lett belőle. Kakaós piskóta helyett most egyszerű piskóta került bele. Nektek hogy tetszik?
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunsuti.blog.hu/api/trackback/id/tr866842883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása